SKRIVET: 2010-06-16, kl 07:58:07 | PUBLICERAT I: Min viktnedgång

Minskat i mina kropps mått!

Jag är så glad idag, satt och jämnförde mina mått från den 17 Februari och idag.
Jag har ju minskat i mina mått och det är en del. Så jag måste verkligen lägga in det här, dessutom får jag inte gå ner mer nu för då sitter klänningen för löst. Min mormor sa då blir det katastrof hehe. Men jag ska försöka balansera min vikt på 73-74 kg. Sen efter bröllopet får jag gå ner mer. Om inte man fixar en riktig som kan sy in klänningen. Men kanske inte det billigaste då man förmodligen måste plocka av hela armen och sedan sy dit den igen. Nu ska jag äta lite frukost för nu hörde jag att Novisen vaknade.


Mina mått då & nu.

Magen
Då 103cm
Nu 97cm

Rumpan
Då 112cm
Nu 108cm

Lår
Då 84cm
Nu 63cm

Vaden
Då 40cm
Nu 38cm

Överarmen
Då 32cm
Nu 29cm

Ovanför knäna
Då 45cm
Nu 42cm




Love fightermom


Buffy.dk

Du är grym!!



PUBLICERAT: 2010-06-24, 15:22:33 | URL: http://buffy.dk
Anonym

hur gjorde du?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: