SKRIVET: 2010-08-16, kl 11:05:16 | PUBLICERAT I: Sponsorer

Sponsrad med en påfyllning på mina fransar.

Jag är riktigt nöjd med mina lösögonfransar tack vare Linda på Salong Chi, hon bjöd mig på påfyllningen. Hon är så himla duktig och dom håller riktigt bra också, Fast än att det hade gått 3 veckor så hade jag rätt många fransar kvar. Tusen tack till kära Linda som tog sig tid och fixade till mina fransar i Fredags eftermiddag.  Som sagt resulatet blev helt underbart och jag känner inte att det är låtsasfransar. Känns precis som mina egna. Ni missade väll inte förra inlägget som jag gjorde 2 dagar innan bröllopet då dem sponsrade med fransarna helt från grunden.

Om ni har missat det och det fantastiska erbjudandet så tycker jag att ni ska ta och kika in här!





Tusen tack kära Linda!

Love Fightermom





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: