SKRIVET: 2010-07-22, kl 20:47:05 | PUBLICERAT I: Sponsorer

Ögonfransförlängning på SalongChi

Har verkligen haft fullt upp med allt bröllop men känner att jag verkligenn måste tipsa om Salong Chi eftersom dom är så himla duktiga och har en super härlig salong precis nere vid hamnen i Malmö.

Det var en helt underbart duktig tjeju nsokm heter Linda somn sponsrade och gjorde Novalash (Ögonfrsnsförlängning på mig). Det började när man kom in i lokalen som var ett väldigt lungt & harmonsikt ställe. Man tog av sig skorna vilket kändes mer bekvämt och lite som hemmam miljö, fast bättre. Jag blev väldigt trevlig bemött av presonalen & vi ska inte tala om stolarna. Dom var väldigt bekväma. Jag sov halva tiden jag var där, det var stolar son mann riktigt låg ner i med en filt om sig om man vill det. Det är ingen super stor sqalong vilket gör det lite mer avslappnat. Jag blev supernöjd med mina fransar. Det finns verkligen inget bekväåmmare än att vakna och borsta hårt sen är man sminka och klar automatiskt. Kommer verkligen att vara så hemskt utan mina kära fransar, jag älskar dom och vill alltid ha det så här. Jag tipsar verkligen alla tjejer att göra fransförlängning, gammal som ung. Det blir hur bra som helst. Mina fransar har hållt väldigt bra och sitter fortfarande kvar. Man får ju mycket kommentarer om att man har snygga ögonfransar.

Linda på salongChi är även Massör, hon utför massage som till exempel Klassisk massage, hot stone, regndroppsmassage, aroma massage.

Erbjudande passa på!

Om ni är sugna på att testa att göra en ögonfransförlängning så finns det olika tjocklekar och storlekar att välja emellan. Om ni ringer till Linda och säger att ni läst min blogg får ni 500:- i rabatt, Ordinarie pris är 1600:- och ni får det för endast 1100:-.

Hennes nummer är 0703/969802

Lånade bilder från hemsidan, ska lägga in mina egna så fort jag får tillbaka kameran.





Love Fightermom



tess

Nu vill jag se bilder från ert bröllop!!! :D



PUBLICERAT: 2010-07-24, 17:19:32 | URL: http://theereesees.webblogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: