SKRIVET: 2010-09-27, kl 07:33:20 | PUBLICERAT I: Allmänt

God Morgon bloggen!

Idag så vaknade jag redan vid 06:30, Skolan börjar inte förrens 10:25. Uppe i god tid!
Igår så kännde jag att mitt godis sug har försvunnit helt oc h nu tänkte jag ge mig på maten också. Äta lite mindre o och nyttigare. Men måste bara berätta att min vecka utan godis och söt saker har varit helt perfekt. Jag känner mig mycket piggare och orkar mer. Men det beror väll på att nät man äter socker får man en snabb men kortvarig energi kick. Sen blir man tröttare än vad man var innan. Jag känner att detta är vad jag vill! Jag måste 'nd¨g¨ner i vikt innan vi änns försöker att skaffa ett barn till. Vill ju inte väga 115kg eller något sånt. Sist gick jag ju upp 32kg. Där gick gränsen. Idag får jag min lön från jobbet och det gillas starkt. Först ska jag betala av räkningar och skulder, sen så ska där shoppas! hihi

Nä nu ska jag gå och dricka ett stort glas vatten. Ska ska jag börja fixa till mig inför skolan.


Love fightermom



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: