SKRIVET: 2010-10-19, kl 10:56:37 | PUBLICERAT I: Allmänt

Knasig vecka!

Hela förra veckan var väldigt jobbig, min lilla prinsessa var sjuk. Så jag var tvungen att vara hemma från skolan. Inte alls roligt asså! Jag missade jätte mycket och jag fick inte in skickat mina läxor. Men jag känner att jag börjar komma ikapp nu igen. :) Jag har velat jätte mycket fram & tillbaka den senaste tiden om man skulle ta och hoppa av skolan. Men nu har jag bestämt mig för att kämpa denna sista tiden. Tyvärr blir jag inte färdig till december som planerat eftersom jag håller på att läsa psykiatri också. Måste säga att det är väldigt intressant allt det här hon Lobotomi och allt det. Dock är det väldigt obehagligt och inte bra alls då det förstörde människorna. Me det är ändå intressant att se hur samhället såg på dem så kallade "sinnessjuka". Jag känner att detta ämnet är helt min stil ;) Det är intressant och psykitrin är ju en väldigt stor del i vårt samhälle. INTRESSANT!

Idag så lämnade min man vår dotter på dagis, skönt att jag slapp köra dit och sen hem. Jag gör ju det varenda dag annars. Idag har vi en lyxdag börjar 14:00 och slutar 15:00. Sen ska jag köra direkt ner till jobbet i svalöv och jobba kväll. Jag gillar att jobba kvällar, det är så himla lungt och skönt. Man vet vad man ska göra och det känns väldigt bra tycker jag. Skönt att tjäna lite extra pengar, jobbar förrmiddag imorgon då jag har självstudier hela dagen. Nä nu ska jag ta och titta på en film om hjärt och kärl sjukdomar som jag har lånat hem från läraren.

Love FIghtermom



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: