SKRIVET: 2010-10-19, kl 21:54:06 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hemma!

Nu är jag hemma efter en dag på jobbet. Satt och tänkte när jag körde jobbebilen nu på kvällen, gud vilket härligt jobb jag har, att köra bil är verkligen min grej. Jag är inte den personen som gillar att vara instängd mellan 4 väggar där man jobbar typ 5-6 dagar i veckan. Nej jag är den personen som vill ha ett självständigt och ett fritt arbete. Jag känner att hemvården är det. Visst man sammarbetar ju med sina kollegor, men man går inte bredvid varandra hela dagarna. Jag gillar att sitt och lyssna på "Din gata" i bilen och att träffa en massa olika människor. Det bästa med mitt jobb är att jag arbetar ute på landet i svalöv. Finns inget vackrare än dem "vindsnurrorna" och de stora ängarna som på sommaren är fullt med blommor. Det är så vackert! :)

Nu ska jag gå in och bada med min älskade man, lillan sover och jag köpte ett bubbelbad till han i födelsedags present. Inte ett riktigt bubbelbad utan en sorts madrass som man lägger i badkaret. Men det känns verkligen som ett riktigt jacuzzi badkar. Sen ska vi mysa och titta på film! Sen är det jobb imorgon igen, ska bli trevligt fast jag gillar ändå kvällarna bäst. =)


Love fightermom



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: