SKRIVET: 2010-05-28, kl 08:47:50 | PUBLICERAT I: Bröllops planer och tips ♥

Underkjol!

Idag ska jag och min kära mormor köra och köpa en underkjol till min "Prinsess" Bröllopsklänning. Gud jag har känslan utav att vi  kommer att ha ett vackert bröllop. Nästan ett sagobröllop. Gud vad jag är lycklig! Om 49 dagar blir jag fru Persson. Känn så konstigt att säga det bara. 19år och redan fru. Men detta är bara så rätt, vi älskar varandra, har världens finaste dotter och vill ha fler barn. Vad kan bli mer rätt menar jag? Jag vet att jag kommer att bli världens lyckligaste fru i allafall. Vi ska ha någon som filmar själva bröllops akten. Sen tänkte jag försöka sätta in filmen på bloggen. Men det kommer i allafall bilder! Det lovar jag. :) Men som sagt nu konsentrerar vi oss på en vacker underkjol. Det bästa av allt jag ska testa min brudklänning med underkjol och vet att det kommer att bli så himla vackert!





Love fightermom



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: