SKRIVET: 2010-05-20, kl 09:34:32 | PUBLICERAT I: Bröllops planer och tips ♥

Skyhöga räkningar! :(

Måste verkligen få skriva av mig lite!
Jag räknade nyss igenom våra räkningar. Vi kommer att ha utgifter för 10 000kr+ denna månaden. Riktigt jobbigt. Jag vet inte riktigt hur vi ska ta oss till. Vi gifter oss om 51 dagar och har 0kr i sparkontot. Hur fan ska vi kunna köpa mat & dryck till fan 70 pers!!!!!! Paniken är väldigt stor nu men det finns ingen återvändo. Allting utom Mat, dryck, tårta, underkjol, frisör, blommor, festlokalen. Det dyraste tills sist tyvär! Börjar känna mig väldigt ängslig nu. Hur ska detta sluta.  Vi måste verkligen leva som riktiga fattiglappar denna sommaren. Jag hoppas att det löser sig. Kanske om vi har tur kan våra föräldrar sponsra med någon liten peng. Vilket jag kanske inte tror men hoppas :)





Bilder från förra året :)


Sara

Hej!

Tycker din blogg är jättefin, kul att ni verkligen kämpar så mycket! :)



På min blogg kan du vinna väldigt fina hårsmycken om vi vill vara med och tävla! Om du har tur slipper ni betala för det också! :)



Kram!



PUBLICERAT: 2010-05-20, 11:35:47 | URL: http://www.lillabrollopsmonstret.se
Tess

På någotvis så verkar det som att alla räkningarna kom denna månaden. Vi har också en massa denna månaden tyvärr...



//Therese



PUBLICERAT: 2010-05-20, 12:44:37 | URL: http://thelargelifeoftess.blogg.se/
Pernilla - 20 år och mamma

Du kan vara lugn vännen vi har räknar för över 13.000- 14.000 varje månad och vi har på snorret att vi klarar oss med allt :/



PUBLICERAT: 2010-05-20, 20:48:38 | URL: http://pilliiis.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: