SKRIVET: 2010-05-17, kl 08:51:25 | PUBLICERAT I: Allmänt

Pratade nyss med Helsningborg!

Ringde nyss den saken i helsingborg och slapp åka dit, skönt! :)
Tänkte att jag skulle lämna min lilla fis på dagis 11:00. Så hinner hon äta middag 11:30, så skönt så slipper jag att laga mat till henne då vid 12 tiden. Sen så hämtar jag henne runt 16 tiden och då ska vi hem och äta lite middag. Ikväll ska jag få min nya bilstereo inkopplad, hoppas att den fungerar. Det var min svåger som hade den liggandes på vinden och jag har sagt ett bra tag nu att jag vill ha en bilstereo istället för radion. Så fick jag den utav honom! :) Så snällt så!
Hoppas nu bara att den fungerar för det var lite tveksamt :/

Love fightermom.


Den ser ut såhär i alla fall!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: