SKRIVET: 2010-05-05, kl 06:15:17 | PUBLICERAT I: Sponsorer

Ni glömmer väll inte?

Nu tänkte jag hålla i en liten tävling där ni kan vinna barnkläder. Denna tävlingen är i samarbete med www.Pingpongbarnklader.se. Ni kan nu vinna ett presentkort på 300kr. Ni får själva bestäma vilka klädes plagg ni skulle vilja vinna.

Tävlingsreglerna är väldigt enkla, kopiera bilden och texten nedan, lägg in den i ett inlägg på er hemsida. Gå in på deras hemsia och välj vilket klädesplagg ni skulle vilja vinna och motivera sedan det i en kommentar. Glöm inte att skicka länken till ert inlägg också.
Tävlingen avslutas 10 Maj, Lycka till alla.



Jag är med och tävlar hos Fightermom.blogg.se om ett presentkort på 300kr hos Pingpongbarnkläder.se.
Var du också med och tävla om fina barnkläder till både flickor och pojkar. Man väljer själv ut valfritt plagg för 300kr som man skulle vilja vinna. Ni hittar tävlingen här hos Fightermom.blogg.se. Tävlingen avslutas 10 Maj.

Lycka till alla!


Mia - 17år och Mamma till William och Marcus!<3

Jag vill såklart vara med och tävla om barnkläder! Men jag förstår inte hur jag ska göra för att vara med? :S haha.



PUBLICERAT: 2010-05-09, 12:51:47 | URL: http://snuttegubbe.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: