SKRIVET: 2010-05-10, kl 16:31:33 | PUBLICERAT I: Allmänt

Flö åt pipsvängen!

I lördags så jobbade jag förmiddag, och gissa vad. Jag flö åt skogen med cyklen. Jag skrapade upp typ hela knäskålen och min fina byxor gick i sönder! Men tur att man inte slog huvudet eller något sånt. Men i alla fall ringde till Afa försäkring som är min jobbeförsäkring dessutom och frågade om man skulle kunna få pengar eller lite ersättning för mina söndriga byxor. Men IKKE! Nej man måste ju skada sig ganska allvarligt för att försäkringen ska gälla. Vadå så om jag dör då får jag ut föräkring. Blir tosig på sånna jävla försäkringar. Ringde sedan till Trygghansa som sa att det är klart att vi kommer att resätta det.


Tummen ner för ASA Försäkring som även säger till kunden att man måste skada sig ganska illa för att ens få ut något! Dålig försäkrning!









Tummen upp för trygghansa som har förståelse för sina kunder.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: