SKRIVET: 2010-05-09, kl 22:38:47 | PUBLICERAT I: Bröllops planer och tips ♥

Att ni ska behöva vara så avundsjuka, det är synd!

Anonym om Skatta på alla min gåvor!:
Sniket att få börllopet sponsrat och med massa gåvor.. har man inte råd att betala får man fan gifta sig på det sättet man har råd...

Pinsamt!!

Svar
När jag skriver till företag och fråga om sponsring så har jag inte fått negativa svar. Tvärtom dom tycker att jag är duktig, jätte unik och företagsam som vågar skriva till dom. Det är inte många som vågar ta tag i sånt här. Men ni ser ju också resultatet jag har fått i stort sätt allt utom klänningen är  sponsrat. Det är väldigt ovanligt att en helt vanlig ikke kändis tjej kan få det. Men jag är väldigt bestämd och smart. Får många förfrågningar hur man gör. Det gäller bara att vara sig själv och kunna acceptera företagens svar, negativa som possitiva. Varför gifta sig fattigt när man är fattig. Är man tillräkligt smart kan man gifta sig rikt/lyxigt fast man bara har ca 4000:- över varje månad. Jag vägrar inse att man är fattig, vi lever livet och vi klarar oss på vår inkomst. Så tyvär måste jag säga att det är synd om dig som sitter och är jätte avundsjuk, jag är ledsen att du inte är lika smart som mig. Men jag kan! :)


Önskar dig lycka till med ditt liv och att du blir nöjd en dag!






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: