SKRIVET: 2010-05-21, kl 19:30:37 | PUBLICERAT I: Allmänt

♥ 50 Dagar kvar kära vänner ♥

Om exakt 50 dagar 13:30 så är vi man och hustru. Kan ni fatta det! 19 år och snart fru! Jag kan knappt  vänta vill ju gifta mig nu direkt. Pratade med Hellkes idag och förhoppningsvis så kommer min vackra ring på måndag. Hoppas nu bara att ringarna är fina ihop så vi slipper köpa ny förlovningsring. Betsällde ju min finfina ring på nätet från hellkes.se så jag har inte kunnat testa den. Men men vi får se hur den ser ut & passar på mitt finger. Dessutom så kommer bröllopsskorna snart tror jag. Nova skulle nog också få bröllopskor ifrån samma ställe från mig. Men hallå kan inte fatta att det är 50 dagar kvar. Nä nu får jag lugna ner mig är bara så förväntansfull.





Love fightermom



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: