SKRIVET: 2010-03-18, kl 14:58:39 | PUBLICERAT I: Allmänt

Lycklig!

När jag ställde mig på vågen i morse så visade den 75,8kg. Snacka om att jag blev glad!
Det börjar gå neråt nu.

Idag ska jag ta en vilodag från gymet känner jag. Men jag har ju tränat 7 dagar på rad så det är ju bra med en liten vilo dag. Jag säger bara en sak den dagen jag bestämmer mig för att vara lite onyttig, då kommer jag att attakera frysen som är full med kakor. Bland annat damsugare, mazariner och sånt smått o gott! Mumma.

Idag så har jag fått lite motion för när jag hade hämtat Nova på dagis så gick vi till parken och lekte. Jag satte mig längst ner på rutschkana och tog emot henne. (Det är en väligt liten rutschkana) sen har Novisen gungat och sprungit runt i vatten pölar. Det skadar ju inte att vara ute när vädret är kanon och solen står på. Våren är äntligen här!
Medans min lilla fis var på dagis så har jag storstädat lägenheten, dock lite sopor, disk och damsugning kvar. men det fixar vi när min kära sambo/älskling har kommit hem.
Nu ska jag laga lite middag!



(Bild från sommaren 09)

Love fightermom


myrann

Svar: Oj vilken krutmormor du måste ha då! ;)



Jag väntar på svar från ett jobb som jag var på intervju om i tisdes. Jättenervös för ajg vill verkligen ha det. Får svar i morgon.. dem ska ringa då. Men jag tror inte jag får det, min vanliga otur liksom.



Allt är bra med mig idag annars.. förutom nervositeten dåva. Hehe.. själv då? Kolla gärna in min bloppis förresten! :)



PUBLICERAT: 2010-03-18, 15:17:38 | URL: http://myrann.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: