SKRIVET: 2010-03-06, kl 20:10:42 | PUBLICERAT I: Allmänt

En trött men väldigt duktig mamma!

Idag så har jag inte bloggat något och det är på grund av att vi har firat min dotter med hennes farfar och hennes kusiner idag :)
Började med att jag har tvättat som tusan hela morgonen. Sen samtidigt så har jag och min kära älskling städat hela lägenheten. Då menar jag storstädning för nu blir det kalas hela helgen! :)

Jag satt och somnade i soffan hela tiden, så slutade med att jag gick in och la mig. Sov i ca 2 timmar. Sen var man tillbaka igen :)
Gud var så himla kul att se star leka med sina kusiner :), Hon ville med dom hem nästan blev så ledsen när dom åkte :( Men jag och älsklingen pratade om att åka ner till kävlinge nästa helg och hälsa på dem så vi får se :)
nä nu ska jag hänga upp alla ballonger inför morgon dagen och lite sånt smått och gott :) Jag ska baka prinsess tårta imorgon. Ska bli så himla skoj att själv få testa baka tårtan. Ska ha en massa rosor och en söt röd/grön text där det står Star 1 år och ljus på det! Ska bli så fint! :) Ska lägga in en bild på tårtan senare :)

Nu vet jag inte när jag kan blogga nästa gång under helgen eftersom vi kommer att ha fullt upp med vår lilla stars födelsedag, :) Men hoppas ni tittar in då och då =)

ha en fin helg alla kära läsare..<3<3 :)

Love fightermom


Neha

Kan förstå att du inte kan blogga då=)



Hehe, jag tyckte filmen var bra faktiskt:D



PUBLICERAT: 2010-03-06, 20:44:23 | URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Ebba.

Haha, ja min kompis kunde aldrig sluta skratta =)

Ha en fin kväll du också! kram



PUBLICERAT: 2010-03-06, 20:45:56 | URL: http://eebbbas.blogg.se/
Siri

Så kul att du tycker det!:) Jadå, min dag har varit helt underbar:) Hur har du själv haft det? :)



PUBLICERAT: 2010-03-06, 20:58:56 | URL: http://vadsaduattdusasadu.blogg.se/
Siri

Tack så jättemycket! Och jag gillar din! Din dotter är så söt!:D



Jag ligger i soffan och myser med chips&dipp till notting hill! blir bara så kär i den filmen! Vad hittar du på? :)<3



PUBLICERAT: 2010-03-06, 22:40:56 | URL: http://vadsaduattdusasadu.blogg.se/
JessiCa

Hehe jaa, tänkte det, tänkte typ "kan man få barn som tio år?" Så tänkte jag att det kanske skulle stått 8 månader, men då var det ett år hehe.



Ikväll tar jag det bara lugnt efter att ha hållt igång med städningen hela dagen hehe, sj då? =)



Kram



PUBLICERAT: 2010-03-06, 22:53:54 | URL: http://fuckerfuck.blogg.se/
E

Om du vill att din dotters namn ska vara anonymt, läs då ditt inlägg en gång till...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: