SKRIVET: 2010-03-15, kl 17:17:47 | PUBLICERAT I: Allmänt

Brudbuketten

idag har jag varit och pratat med ägaren av en blombutik. Hon ska hjälpa mig med bröllops buketten. Min brudbukett+ 2st tärnbuketter + 2st corsage kommer att gå på 1000:- Det var väldigt billigt! JEn valig blommbutik tar 500:- för bara brudbuketten min kommer nu att gå på ca 200:-.

Jag ska göra en väldigt fin och ekonomisk brubukett varför slänga ut 1000:- på lite blommor då har jag hellre en dyr ring eller en härlig bröllops resa :)


Jag vill ha detta i min bukett

Rosor
Brudslöja
Röda Nejlikor
Röda Gerbera
gröna blad


Kommer bli så fin så! =)


Mauuwi

Hej, det verkar bli en fin buket, sökte på alla blommor på google och du valde en en fin färg-mix...



Allt bra med dig idag? :D



PUBLICERAT: 2010-03-15, 17:52:00 | URL: http://mauuwi.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: