SKRIVET: 2010-06-09, kl 22:33:57 | PUBLICERAT I: Sponsorer

Sponsrade skor till bröllopet.

PernillasBrudbutik.se har hjälpt oss att komma ett steg närmare altaret. Tusen tack kära du. Hon har sponsrat med skor till både mig och lilla Nova star. Sen fick jag ärn 6 st super söta hårnålar. Jag är över lycklig just nu. Ni måste kolla in hennes härliga hemsida, hon har riktigt snygga tiaror mm. Är helt förälskad i hennes bröllops produkter. Man kan själv designa sina bröllops skor. Lägger in ett par vackra bilder på skorna som hon sände över till mig och älskade Nova.

Glöm inte att besöka Pernillasvrudbutik.se





Riktigt super söta skor, jag är förälskad i dessa små sötnosarna!



I'm in love!



Vackrast på bröllopet!









Love fightermom.blogg.se




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: