SKRIVET: 2010-07-25, kl 10:28:29 | PUBLICERAT I: Allmänt

Work baby work! ;)

Ja jag är ju inte arbetslös precis så det är väldigt härligt! :)
Idag så ska jag jobba delad tur, igentligen skulle jag jobbat 7-15. Men eftersom jag ska till Helsingborgs festivalen nästa helg så ville jag vara ledig på söndag morgon så man får sova ut. (Skulle jobbat delad tur då istället.) Så fick jag det alternativet att jag kunde vara ledig då istället. Så det gör jag mer än gärna. Sen är det fullt upp med jobb hela veckan 6 dagar nästa vecka. Men jag klagar inte för snart börjar jag i skolan. Så då blir man en "fattig student" då behöver man varenda krona man kan hitta. Men hoppas på att där är jobb under vinterhalvåret också vi får väll se. Känner verkligen att jag trivs där jag jobbar nu det är så himla bra med både själva arbetet slipper äta ipren varenda dag som man fick förr på ghrund av all stress. Man käånner att man kan hantera det. "peppar peppar". Nä nu ska jag börja förbereda mig för runda 2.




Love fightermom 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: