SKRIVET: 2010-07-13, kl 00:04:34 | PUBLICERAT I: Bröllops planer och tips ♥

Godis för 800:-

Idag har jag & min blivnd man varit och handlat innan vi skulle till kyrkan på repetion. Det blev godis för 800:- Väldigt dyrt men med tanke på att vi har fått rätt mycket sponsrat så har man råd med det. Godiset var nästan bara rött då det är vårt tema. Gud så fint det kommer att bli! Köpte allt ifrån röda gelehjärtan till polkagris klubbor o en massa annat. Kommer verkligen att bli så himla underbart fint! Vi låtsas gifte oss i kyrkan idag, gud den känslan var helt underbar. Jag kände riktigt hur lyckan spred sig i magen på mig. Jag är inte nervös nu, jag bara längtar något så in i bomben. Tänk om 5 dagar är vi gifta. Känner lite pirr i magen nu när man tänker på det. Snälla lördag kom fort till mig nu!



SAS

Jag trodde inte du hade råd med fler saker ;) Det skrev du ju längre ner,att du behöver hjälp av släkt o vänner :)





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: