SKRIVET: 2010-07-07, kl 09:53:56 | PUBLICERAT I: Bröllops planer och tips ♥

Bröllopstårtan halvt beställd!

Imorse så stressade jag så att jag skulle hinna gå ner i Lägenhets källaren där fiket är (vi bor precis ovanför.)  Väl där nere fick jag tag på en bagare, dock var det inte hon som kommer att göra tårtan då ordinarie kommer tillbaka från semestern dagen innan vårt bröllop. Men men jag visade tårtbilden som vi vill ha och vi disskuterade en massa fram och tillbaka. Så imorgon får vi smakprover på tårtan som vi ska ha. Det blir 1 tårta med browniebotten med smakerna skogsbär. Sen blir den andra tårtan i "typ" sockerkaka med jordgubb/rabarber smak. Hoppas att vi faller pladask för någon av smakerna. Men det gick i allafall bra så jag hoppas att dom kan göra vår fina drömtårta. Idag kommer kanske socker blommerna då dom blev skickade igår. Ser fram emot att få se hur dom ser ut, Super nyfiken!

Wellwell nu är jag på jobbet och morgon rundan är avklarad, nästa runda är matrundan & sist eftermiddagsrundan. Sen slutar jag vid 3 tiden. Då ska jag hem & vila! Men nu har jag frukost och tänker gå ner i fika rummet och njuta av den.




Love figtermom


m ♥

När skall ni gifta er? :)



PUBLICERAT: 2010-07-07, 16:03:09 | URL: http://miski.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: