SKRIVET: 2010-07-28, kl 15:12:04 | PUBLICERAT I: Allmänt

Bröllopsresan bestämd!

Det blir en härlig Weekend till vårt vackra grann land Norge. Nästa fredag åker jag och min kära man ner till landskrona runt 14:00 tiden. Sen åker vi en buss över till köpenhamn, därifrån tar vi den lyxiga färjan över till Oslo. Där är fri frukost & middag, barer, jacuzzi på däck. Menar kan det bli lyxigare? Gud vad jag längtar nu. Vår lilla Nova älskling ska vara hos hennes mormor & morfar. kommer att sakna henne överdrivet mycket men kommer nog verkligen att njuta av vår barnlediga dag! idag har jag delad tur. Ligger just nu hemma och har sovit i 1 timme. Det är så härligt! Nu ska jag strax köra till jobbet.


Tog nårga ego bilder, har inte så många längre! :)








Love Fightermom



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: