SKRIVET: 2010-07-21, kl 10:54:48 | PUBLICERAT I: Bröllops planer och tips ♥

Bilder har lagts ut!

Nu har det börjat att ramla in lite bilder från bröllopet. Tänkte att jag skulle lägga in en massa här senare. Ska även ge mina kära läsare ett fint erbjudande från salong chi när jag kommer hem. Glöm inte att titta in på bloggen efter 17:00 för då är jag hemkommen från jobbet. ÄUsch har också en dålig nyhet om min man, han var på sjukhuset igår kväll då han fått solsting. Läskigt, så idag är han hemma och vilar och får inte gå ut i solen alls. Stackars älsklingen. Nu ska man slita vidare!




Love Fightermom.blogg.se


Amanda & Oscar

Har ju glömt att säga grattis!!!!!!



PUBLICERAT: 2010-07-21, 14:05:41 | URL: http://glantan.blogg.se/
hmm

när tänkte du lägga in bilderna som du har lovat här på bloggen???:S


Katja

Grattis!!

Var ett tag sen jag kikade in här och kom på att ni måste ju ha gift er nu. visst är det härligt att vara fru :-) Hoppas ni hade en underbar dag!



PUBLICERAT: 2010-08-06, 08:30:55 | URL: http://giftassugen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: