SKRIVET: 2010-07-10, kl 10:21:03 | PUBLICERAT I: Bröllops planer och tips ♥

7 dagar kvar!

Idag är det bara 7 dagar kvar tills vi blir man och fru. Kan ni fatta att det är så nära nu?. Jag vet inte hur jag ska hinna med allt. Dessut är det lite negativt då allting verkar bli dyrare än vad vi har planerat. Bara bröllopstårtan blir ca 1000:- dyrare, blommorna 2000:- dyrare. Känns lite jobbigt faktist. Men men vi får försöka klara oss i alla fall. Men jag vet inte hur jag ska orka jobbar så himla mycket. Nästan varje dag om jag ska vara ärlig och det är långa 10 timmars pass. Visst är jag lycklig för pengarna men hur ska man orka ta hand om bröllopet? Måste desperat ha hjälp av släckt och vänner känner jag! Tänkte kolla över lite idag vad som är kvar sen ska jag dela ut lite uppgifter för den här damen orkar knappt all planering länge. Jag vill gifta mig & det är nu! Jag klättrar på väggarna vill att dagen ska komma nu. Idag ska vi förresten fixa bröllops musiken. Hoppas att det blir bra med den saken. Nu ska jag gå in lägga mig hos min fina familj.




Love fightermom



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: