SKRIVET: 2010-01-19, kl 23:38:12 | PUBLICERAT I: Allmänt

Skolan & dagis!

Idag så gick jag & lillan upp 06:30. Riktigt jobbigt för oss båda men 09:00 skulle vi vara på dagiset och hunnit käka frukost, klä oss & jag sminka mig. Lillan somnade vid 07:30 på ett täcke på golvet. Då passade jag på att sminka mig. Sen käkade jag frukost  innan hon vaknade. Efter det stack vi till dagiset. Hon trivdes jättebra där. Ville inte gå hem så det kunde inte bli bättre. Hoppas hon också är sån när vi ska skola in henne.

När vi kom hem så städade jag hela lägenheten, blev riktigt nice.
Lillan busade runt & hon bara älskar dammsugaren.
Nä nu måste jag dra för lillan är super ledsen!

puss/ fightermom


MAMALICIOUS.ORG

Vad skönt för henne :) När ska hon börja på dagis? Kram



PUBLICERAT: 2010-01-23, 12:04:58 | URL: http://mamalicious.org

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: