SKRIVET: 2010-01-07, kl 13:13:27 | PUBLICERAT I: Allmänt

Komvux Kämpe!

Jag ska ringa komvux idag. Jag ska ju inte läsa i skolan som jag gjort innan eftersom jag har lillan hemma och jag ska skola in henne på dagiset i mars. Väldigt skönt att få det på distans då jag verkligen inte har någonstans att göra av lillan nu när hon bara är 10 månader. Sen är det alltid skönare att kunna läga skolarbetet på helger och kvällar om man vill jobba (När lillan kommit in på dagiset då).. :) Idag så ligger mina två älsklingar och kollar på någon sorts krigsfilm.

Jag satt här och tänkte lite, fan asså jag är verkligen en kämpe. Låter kanske lite själviskt men jag menar det!

Jag blev gravid när jag var 17 år (13 Juni 2008),

jag gick komvux höggravid och gick ut med VG & MVG i allt. Jag slutade komvux (18 December 2008).

(7 Januari 2009) började jag på körskolan och övningskörde varje vecka fram tills jag var i vecka 37 ca.

(8 Mars fick jag min underbara dotter)

(Maj 2009) började jag på körkortet igen, och körde så mycket jag kunde. Jag hade även med min dotter till körskolan i stort sätt varje gång jag skulle skriva teori. Vi åkte inte bil till körskolan utan vi fick ta bussen som tog ca 23 minuter till körskolan.

Trångt och jävligt men jag klarade mitt körkort 12 September 2009. Jag har mer än väl förtjänat det med allt mitt slit.

Nu ska jag plugga på distans samtidigt som jag är mammaledig & söka en massa jobb.






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: