SKRIVET: 2010-01-08, kl 03:25:51 | PUBLICERAT I: Allmänt

Jobbintervju

Jag skickade in ansökan till ett jobb igår & fick veta idag att dem ville ha  en jobb intervju med mig. Min första jobb intervju hihi. Men jag vet inte alls vad man ska säga eller så kommer nog att vara jätte blyg i början. Hoppas det är en person som bryter isen redan i början. Det hade varit det enklaste. Där finns 1 negativ sak & det är att det är 4,5mil till jobbet ca 37 min med bilen. Sen vet jag inte riktigt var jag ska göra av lillan innan hon börjar på dagiset. Problemet är att hon börjar den 8:e Mars. innan dess kan jag bara jobba kvällar & helger. Men det löser väll sig alltid på något sätt.  Men men ska på intervjun på onsdag 14:00-14:30. Så fort jag läste på min mejl att dem ville att jag skulle komma på en jobb intervju ringde jag min pappa och pladdrade på. Sedan kom jag på att klockan va över 12 på natten och dom hade ju gott o lagt sig, dom har ju jobb och sånt imorgon. Jag sa förlåt, min pappa sa jag ringer dig 06:00 och stör haha. Nästa vecka ska jag in på ett möte på skolan också, jag ska ju plugga min sista del av sjukvård på distans. Så jag kommer att ha full rulle fram till sommaren. Nä nu får jag ta och krypa ner till min sambo, han ligger med täcket över huvudet för jag har lampan tänd här i sovrummet. Jag måste ju kunna se vad jag skriver här. Men innan jag kryper ner ska jag gå och förbereda en flaska välling till min lilla dotter som ligger och sover så sött.

Sweet dreams
Love Mom





{ M A M A L I C I O U S . O R G }

Men gud vad kul! Lite långt bara. Du får ju räkna om jobbet lönar sig, det kommer gå endel på bensinen :/ Lycka till på Ons!!! Kramis



PUBLICERAT: 2010-01-08, 07:48:18 | URL: http://mamalicious.org

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: