SKRIVET: 2010-01-14, kl 16:57:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

Gått mer än 1,3 mil idag, vadå stolt!

Idag så gick jag upp runt 9:00 - 9:30 tiden, jobbigt men ändå skönt. Så vi gick upp och handlade frukost sen gick vi hem och åt den. Sen gick jag 7 km. Jag gick och lyssnade på musik. Det var jätte härligt när man kom hem. Jag mötes av en glad sambo när jag kom hem, han hade städat i lägenheten. Gissa om man blev glad, jag har verkligen världens bästa familj helt klart! Sen efter några timmar ringde min mormor och frågade om jag ville gå den rundan igen. Så jag gick den 1 gång till & vet ni vad, för en gångs skull var det underbart att vara ute och gå. Vi skulle ner i källaren och tvätta och när vi hade slängt in all tvätt jo då kommer två grannar och öppnar tvätt dörren. Det visade sig att jag hade satt upp tiden helt fel, så det var bara att ta ut all tvätt och gå upp igen. Så nu har vi tvätt tid imorgon 16-20. Men det gör absolut ingenting. Nu är min kära sambo så duktig han står och lagar spagetthi och köttfärsås.. Mmmm nä nu får jag gå och hjälpa honom.

pussar fightermom



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: