SKRIVET: 2010-01-08, kl 15:34:43 | PUBLICERAT I: Allmänt

Flytten

Imorse körde jag hem till mina föräldrar med bilen, sen körde min mamma hem mig. Dom skulle låna den idag för deras bil vägrade starta. Hon frågade mig om jag kunde starta med startkablar, visst det kan man säkert men vill fan inte att batteriet expolderar.  Så det är bäst att jag ger fan i allt sånt. Nu är hon hos frisören sen ska vi ut till dom en sväng idag, så hon hämtar oss efter att hon har blivit klar hos frissan. Hon måste ju kunna komma hem så vi åker med sen tar jag bilen hem. Ja annars så har jag tömt en massa skåp här i köket idag, snart flyttar vi 2 veckor kvar. Fast vi ska ju flytta ut till mina föräldrar emellan ca 1 vecka så inte så länge. Men man vill ju ändå ha sitt egna så hade varit skönt om vi kunde flytta upp till lägenheten direkt. Men det tvivlar jag på då vi är ovänn med Veronica som bodde där. Snart ska jag gå & sminka till mig, min mamma kommer nog när som helst tror jag.


Pussar Mia



{ M A M A L I C I O U S . O R G }

Men man tycker ändå att hon ska vara schysst. Men jag antar att såna falska wannabees inte gör en gentjänst. Ångrar som fan att vi gav en hel månadshyra till den idioten. Nåja, karma når väl henne snart.



PUBLICERAT: 2010-01-10, 15:54:10 | URL: http://mamalicious.org

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: