SKRIVET: 2010-02-02, kl 12:47:17 | PUBLICERAT I: Allmänt

Pluggade hela natten igår!

Igår satt jag för en gångs skull och pluggade sjukvård. Har missat jätte många dagar på grund av att jag har varit sjuk och den här jobbiga flytten! :( idag så sitter jag bara och tar det lungt, städar lite & sånt. Annatrs händer väll inte så jätte mycket idag. Ringde upp jobbet de hade ringt min mobil. De ville att jag skulle jobba söndag 19-22 och måndag 19-22. Alltid gött med lite extra jobb. Sjukt nervös bara ska ju jobba helt själv nu och känner ju inte till alla gator i klippan. Men på något sätt ska det väll gå hyffsat bra hoppas jag. Nä nu gnäller lillan så jag ska ge henne lite jordgubbskräm ;)


// fightermom


{ M A M A L I C I O U S . O R G }

Åh! Sjukvård är sååå jävla kul!!! Tyckte det var det roligaste ämnet när jag läste!! Vi har inte bestämt oss än.. Veliga här! Vi har dock bestämt att Alica ska vara hemma med mig ett tag till iaf.. :) Jag läste att ni flyttat in i lgh nu! Trivs ni!??! :D



PUBLICERAT: 2010-02-02, 13:10:58 | URL: http://mamalicious.org
TC

Haft huvudvärk lite för länge... Hoppas du får en bra dag..



PUBLICERAT: 2010-02-02, 14:20:33 | URL: http://theresreiman.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: