SKRIVET: 2010-02-25, kl 23:42:06 | PUBLICERAT I: Allmänt

oj oj med kommentarer =)

Ni kommenterar riktigt bra. Men det är alltid kul att kunna snacka med er mina kära läsare =)

Jag har haft en bra men tröttsam dag. Jag har varit och besiktigat min pappas läskiga pansarvagn till bil :) En volvo 245:a 30 år gammal.  Men den gick igenom men det är väll som dom säger att de äldre bilarna håller längst.

Sen har vi varit på City Gross i Hyllinge och storhandlat hem mat för 1442:- Goott
Nu på kvällen var jag tvungen att plugga inför Delegeringen. Jag hoppas verkligen att jag klarar den dumma delegeringen. :S

Nog pratat om tråkigheter, mitt löshår är på väg och jag sitter och blonderar håret just nu igen :) Men jag vill ha bort min oranga lugg så gott det går inför min hemlighet på Lördag! ;) Längtar men inte säkert att det går igenom. :)
Nä nu ska jag gå och tvätta ur färgen och na na nanna :)

Love Fightermom


Snart är den röda luggen borta, några färgningar till så :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: