SKRIVET: 2010-02-13, kl 12:26:28 | PUBLICERAT I: Allmänt

Morning Sweethearts ♥

Inatt har jag verkligen haft en riktig prinsess sömn..♥ Dock var jag vaken ända till 3 på morgonen och höll på med gästlistan och vad vi ska bjuda på. Det är bestämt lite nu vad som ska bjudas.

Det blir Buffe med bland annat rostbiff, kassler och kyckling. Sen till det blir det potatissallad, färsk sallad med fetaost och en stor frukt bricka med alla frukter man kan äta.. :) Jag tror verkligen att detta kommer att fungera, visst det tar tid att laga maten men det är helt klart värt det! 


Haha hittade denna roliga filmen, enjoy it. Jag hoppas inte mitt bröllop slutar såhär, men allt kan gå fel!



Emma

Tack detsamma :)



Vi ska gifta oss i Halmstad ni?



PUBLICERAT: 2010-02-14, 10:51:01 | URL: http://weddingjuni.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: