SKRIVET: 2010-02-10, kl 09:13:11 | PUBLICERAT I: Allmänt

God morning Darlings ♥

Inatt har det hänt mycket med lilla star. Började med att hon skrek på ett sätt som om hon hade ont, så sprang jag upp och upptäkte till min fasa att den dumma sängenbottnen hade åkt ner på ena sidan av spjälsängen (Högersida vid hennes fötter.) Och där låg hon med sitt huvud emellan, gud asså fick panik och skrek på min sambo som fick komma upp och hjälpa mig. När vi fick loss henne så tog jag med henne till vår säng (än så länge 2st 90 madrasser på golvet.) Hon ska aldrig mer sova i den spjälsängen, den ska slängas! Men i allafall. Älsklingen gick till jobbet vid 7 tiden. Sen när jag vaknade låg Star och sov på golvet. jag blev helt chockad, men hon verkade inte bekymrad, sen om hon har klättrat ner eller rullat ner lär jag aldrig få reda på. Sen nu på morgonen ville hon ha en flaska välling och för att få mig att förstå det så klättrar hon på mitt ansikte hahaha. men men nu är både jag och lilla star pigga och vakna. Nu tänkte jag ta och titta på Andra Avenyn på svtplay, kan inte se det ikväll eftersom min pappa fyller 39år idag. Så grattis älskade pappa. =)




Syns inte att han blir 39 år =) Ser så ung ut fortfarande. Jag hoppas också att jag kommer att se så ung ut vid den åldren :)


Therese - Bloggar fran Dubai!

Tack sa hemskt mycket! Glom inte bort att bloglova' :D Hehe :)



Det ar jattebra tackar! Hur ar det sjalv?



PUBLICERAT: 2010-02-10, 12:09:50 | URL: http://trollungeidubai.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: