SKRIVET: 2010-02-03, kl 13:52:16 | PUBLICERAT I: Allmänt

Bort tappad! :(

Har varit i klippan och köpt blöjor + host medicin till lillan. På vägen hem märkte jag att jag inte hade älsklingens telefon med mitt telefonkort i med mig hem. :S Så klart har jag tappat den lilla jävlen. Det är jobbigt just nu måste fixa nytt nummer och allti. Vi hade någon drulleförsäkring som förmodligen kommer att täcka telefonen. Men inte helt 100 än om dem gör det. Hoppas hoppas, ska ringa 3 imorgon och snacka med dom och sen ska jag ringa trygghansa om inte snutarna ringen mig. :( Visst man kan få en ny mobil men här är ju en massa bilkder,filmer & minnen. Det är de som gör mig sjukt ledsen. För en telefon kan man ersätta men inte bilderna och filmerna på Nova när hon var liten..:'( Nä nu måste jag slappna av har typ haft värsta paniken!!!!!!




Den såg ut som mobilen till vänster (den vita)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: