SKRIVET: 2010-08-20, kl 10:08:05 | PUBLICERAT I: Allmänt

Några ord.

Dem flesta lyckas bra här i livet på familje fronten. Man får barn, gifter sig, skaffar kanske hus och har kanske en bra jobb karriär. Jag har verkligen lyckats här i livet, jag har inte en karriär där man tjänar så att man blir millionär, Jag har inget stort hus, ingen Svensson bil. Men jag har väldens underbaraste man som jag gifte mig med 17 Juli 2010. Tillsammans har vi fått det finaste som finns på jorden och det är vår fantastiska dotter Nova. Jag tycker att jag har allt man kan önska sig. För mig kommer kärleken före pengarna. Varje morgon när jag kommer in till min älskade dotter så säger hon mamma och skrattar så gulligt. Sen höjer hon  armarna och vill att jag ska ta upp henne. Det är verkligen något som gör en mamma rörd. Att se hur ens barn älskar en eller ropar mamma, mammma på morgonen. Det är verklige härligt att vara mamma & fru. Visst att det finns både med &motgångar men det får man räkna med, det kommer vi aldrig ifrån. Vi måste verkligen ta vara på dem fina stunde4rna med våra familjer.

// Love fightermom






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: