SKRIVET: 2010-08-11, kl 18:25:54 | PUBLICERAT I: Sponsorer

Linda från Salong Chi!

Tack kära Linda!

Linda från Salong Chi ringde mig, hon bokade en ny tid med mig att komma och fixa till mina fransar igen. Så himla gulligt av henne så får jag denna gången gratis också. Men jag lovar jag kommer att fortsätta att fylla på dem! Det är så himla vackert och det finns inget bättre än att slippa ta mascara men ändå vara skit snygg. Bara kunna gå upp tvätta sig och sen är man klar inför jobbet. Jag ska ner till salong Chi i malmö på fredag. Shit vad jag längtar nu ge mig fredag! =)


Kolla så långa och naturligt snygga. Detta är ändå efter mer än 3 veckor, man fyller ju oftast på dem då! Så tänk så snyggt när det bara har gått 1-2 veckor. I just love it!




Love Fightermom


Denise

Hej Mia!

Hoppas allt är bra mig dig och din familj.

Följa varandra med bloglovin?

Kram!



PUBLICERAT: 2010-08-12, 02:38:52 | URL: http://eliiiasson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: