SKRIVET: 2010-08-17, kl 14:12:11 | PUBLICERAT I: Roligheter♥

Fortsättnings bilder på vår bröllopsresa! :)

En stor jätte fin glasskulptur i havet :)





En turistbåt där man kunde sitta och fika :)



Haha en kille som hade däckat eller något. Hyrde en cykel och låg helt utslagen.



My love<3


Du & vår dotter betyder allt för mig. Jag älskar er något så oerhört mycket. Pussar / din fru


Häftigt detta är en sån dansande statygubbe, som dansar om man lägger i pengar i burken. :)



Här är vi påväg upp på det stora fina Operahuset. Man kan titta ut över Norge på taket. Jätte vackert och måste besökas!



Så underbart vackert finss inga ord!



Haha efter att vi tagigt bilden sa älsklingen, hur fan kunde jag hoppa upp där och sätta mig?!



Det här är precis bakom kanten däör älsklingen hoppade upp. Det är en vuxen människa som tar en bild. Det är ganska långt ner!



Jag var för feg jag höll mig på marken :)



För att komma in i själva stan fick vi gå över en trappa som gick över en motorvägen






Älsklingen & frihetsgudinnan. =)



Skåååååål ;)





Gatuteater! Så himla roligt är det!



Så klart gick vi in en sväng på Hard Rock Café. Så fint där var.







Slottet i Oslo :)



Där var en massa skum i fontänen, fint :)





Sen åt vi vars en god glass.


gott!



Det var en arabisk festival i Oslo när vi var där :)







Konstig toalett.











Så var denna stads turen slut, vi rinde hem till sverige och pratade med mina föräldrar. Hörde så att allting var bra med lillan, sedan gick vi på båten. Väl där på så gick jag och la mig i en timme ca. Älsklingen gick upp på däck och solade lite.


Nu var vi utvilade och redo för ännu en kamp med middagsbuffén. :)
Det var suveränt gott!



Så himla gott ta mig tillbaka tack! :)


Namnam



Beautiful Oslo



Hihi satt på däck, ignorera mina drogade ögon för min älskling blev riktigt snygg!



Love is in the air!


Lite partey blev det på Lördagskvällen!



Sex on the beach till mig.. &



En STOR STARK till min man! :)



Sooo Delicious.


Redo för att komma hem till ett regnit tråkigt sverige, men med världens bästa dotter i.




Ett regnigt Danmark ....&



Ett regningt Helsingborg!



En god snabb frukost fick det bli var jätte hungriga!


Gottgott!


Vår kärlek har kommit för att stanna<3



En härlig kyss som avslut på denna bröllopsresa, jag älskar dig gubben och hoppas att vi kasn leva lyckliga i alla våra dagar! =)





Min kärlek i ett regningt Köpenhamn.



Mys på bussen hem med



Varm Oboy, tack mamma & pappa för denna underbara resan!

Tack älskling för att du vill finnas i mitt liv och göra en fint liv med mig.<3




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: