SKRIVET: 2010-08-14, kl 10:19:49 | PUBLICERAT I: Allmänt

Delad tur!

Idag så har jag delad tur, inget jag hurrar för då jag är mega trött. Men jobbar med bästaste Monica idag. Alltid kul att jobba när man har super härliga arbetskamrater. Jobbar 7-12:30 sen hem och vila några timar sen vara tillbaka på jobbet 16-21. Men detta kommer att gå bra! Snart ledig igen ju (Tisdag!) Tittar lite smått efter en ny lägenhet men finns ju inga lediga. Kan ju hoppas på att man hittar en 3:a någonstans. Vi behöver större boende vår dotter har fått vårt rum så vi sover i vardags rummet. Det är lite påfrestande att inte ha ett sovrum. Som tur är så kan jag ligga i lillans nya säng utan att det går i sönder så förmodligen kan jag lägga mig där när jag kommer hem idag. Lite lugn och ro . Annars kommer min älskade Nova att lägga hela lägenheten hos mig i sängen. Sen brukar hon sitta och slå mig i ansiktet för hon vill ju leka med mamma. Så då gör hon allt för att jag ska vakna. Så jag tror att jag ska sova i hennes sovrum. Nä nu ska jag ner och käka lite frukost. Sen är det dax för matrundan. =)

Mammas lilla prinsessa, här var hon inte gammal..<3


Peace´n Love
Fightermom



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: