SKRIVET: 2010-04-15, kl 10:05:56 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ut & leka i den härliga vår solen ♥

Jag tänkte mig att jag och min lilla sötunge skulle bege oss ut i solen och få lite frisk luft. Vi båda behöver lite syre och samtidigt ska vi skicka några inbjudningskort. känner lite ångest när man sitter med en hel drös här hemma och älsklingen kan ju inte adresserna till någon av sina släktingar. Men han får väll ta och ringa runt idag. Så att vi får iväg dom. Men men jag har i allafall fått mer än hälften av alla korten skickade.
Nä nu blir det lite frukost för vår del sen ska vi ta och gå ut i det fina vädret! :)


Mina älsklingar förra sommaren, gud så vackra ni är. Jag älskar er!






Love fightermom.blogg.se


Linda

Hej! Jag har fått lite mer läsare så jag vågar äntligen mejla företag om sponsring men vet inte riktigt vad jag ska skriva. Vad på ett ungefär skriver du? :P Är så blyg när det gäller sånt här. Hehe



Kram



PUBLICERAT: 2010-04-15, 13:37:03 | URL: http://littledolly.blogg.se/
AMANDA FALK

så söta bilder :D

Sv: Åh vad underbaaaaart, jag vill också planera på ritkigt :D det är så himla mycket som ska bestämmas! jag vill också ;-) Har du läst "en shopaholic säger ja" av Sophie Kinsella, underbar chicklit bok med tokiga rebecka som ska gifta sig.

Jag vet hur min klänning ska se ut, smycken, håret, maten osv. Vill ha ett amerikanskt utomhus bröllop ;-) och sen ska jag åka iväg till typ mauritius på morgonen efter!



good night!



PUBLICERAT: 2010-04-17, 00:39:04 | URL: http://amandafalk.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: