SKRIVET: 2010-04-26, kl 16:35:25 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ungjävel helvete.

Idag jobbade jag med och imorgon ska jag jobba kväll! Fatta vilken härlig lön som jag får ut i Maj! Men men nog pratat om jobbet. Just nu sitter jag och väntar hem mitt hjärta. Han var på jobbet 15.45. Hoppas på att han kommer hem nu snart. Har saknat hela min familj nu de senaste dagarna. Från en sak till en annan. En dum ungjävel bet Nova i ryggen här om dagen. När jag kom idag fick jag veta att unghelvetet har betit henne i pannan. Imorgon då jävlar ska min djävul fram när jag lämnar henne. Blir så jävla förbannad. Dom får ha bättre koll helt enkelt!!!! Jag är nästan inne på att byta dagis om detta inte bättras.



Sophie

Fan vad hemskt!!!!!



PUBLICERAT: 2010-04-26, 17:18:41 | URL: http://lifeassophie.blogg.se/
Jenny Larsson

oj oj oj reagera inte så kraftigt.. vet att det inte är rätt att bita någon, min dotter blev med biten för 2 veckor sen i armen av en dagiskompis..



men så är det när barn inte kan prata och vill göra sig förstådda.. min dotter som snart är 3 pratar utan problem och tog bara en tallrik men det gillade inte hennes dagiskompis som då bet henne i armen. det gick inte hål så ingen skada skedd.. sånt händer och jag lovar dig att din dotter är inte guds bästa barn själv heller.. har hon inte gjort något än kommer hon göra det sen..



sen är det så att dagisgrupperna är överfulla nu med lite personal... personalen gör allt för att olyckor inte ska hända men dom har tyvärr inte ögon överallt och kan inte vara överallt samtidigt heller..



fråga dom istället lungt och stillsamt hur det gick till... för när din dotter gör något på ett annat barn hur ska du då reagera , du kommer skämmas ögonen ur dig om du nu skäller på personalen för att ett barn bitit din dotter.. å så gör din dotter det på någon annan sen.. det hjälper inte att bli arg, du tjänar inget på det..



PUBLICERAT: 2010-04-26, 17:40:09 | URL: http://jenny1981.blogg.se/
Magdalena

Uh! Som jag sagt tidigare! Fy alltså! Stackars Nova!! Har de inte koll på ungarna där?? Fy alltså!!!



PUBLICERAT: 2010-04-26, 19:08:40 | URL: http://solovable.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: