SKRIVET: 2010-04-08, kl 10:29:51 | PUBLICERAT I: Bröllops planer och tips ♥

Provat bröllopsklänning mm.

Det första jag gjorde när jag vaknade var att ta på mig min brudklänning och alla smycken mm som jag ska ha när jag gifter mig. Jag kommer att se ut som en liten prinsessa. Lovar det kommer att bli jättebra. & det är tack vare alla sponsorer och företag som har gett mig rabatt. Jag vill bara säga att jag är väldigt tacksam för allt ert stöd och utan er så hade jag stått här och varit rädd för om jag verkligen ska gifta mig eller om vi sulle ställa in det. Men tack vare min starka vilja att inte ge upp när ekonomin skriker så har jag fått som jag vill. Jag är nu mer än halvägs klar med allting och detta kommer att bli den bästa dagen i min och sambons liv.

Så tack alla kära sponsorer och alla andra som har hjälpt till! :)


Mina sponsorer

Maggie, min älskade vän.




























feea :)

joo det var ju just dina bröllopsplaner jag kommenterade först (A) och det var verkligen fint att se!



kram



PUBLICERAT: 2010-04-08, 11:19:17 | URL: http://feean.blogg.se/
Nea

Tack men nej, måste fixa en bättre header :)



PUBLICERAT: 2010-04-08, 13:58:59 | URL: http://diaryofnea.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: