SKRIVET: 2010-04-22, kl 13:40:45 | PUBLICERAT I: Allmänt

jobbet ringde imorse.

Imorse ringde samordnaren på mitt jobb och undrade om jag kunde jobba från 08:00-12:30. Jag tackar absolut inte nej. Så lämnade lillan på dagis 07:30. Så idag på jobbet har jag haft 2 duchar och 1 städ. Tråkigt men jag älskar pengar. Nä men det är ju kul att jobba med dom äldre fast städ och sånt är mindre kul. Precis innan jag åkte hem pratade jag med samordnaren. jag ska jobba imorgon också 15-22. Så glad jag blir härligt att man har jobb att gå till. Sen när jag kom hem ringde mitt nyaste jobb och ville att jag skulle jobba imorgon 07:15-14:00. Perfekt tackade ja där med så blir ju en heldag för mig. Men måste tänka på att vår dotter ska ha det bäst. Jag lämnar henne 06:45 imorgon. Sen hämtar hennes gammel mormor henne runt 15:30 tiden. Min kära sambo kommer ju inte hem förrens vid 18 tiden. Känns taskigt att vara ifrån henne såhär mycket, men vi ska ut och resa till hösen så vi måste kämpa hårt hela sommaren nu. Nu ska jag hämta min fis, lämna böckerna som är försenade på biblan och efter det ska vi hem till min kära mormor.



Love fightermom


Anonym

Hejsan jag bara undra om du har några bra tips för att börja tappa vikt ^^ .. vill verkligen gå ner i vikt ^^ men har inte råd te att gå me i viktväktarna eller liknande tyvärr:(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: