SKRIVET: 2010-04-20, kl 12:36:43 | PUBLICERAT I: Bröllops planer och tips ♥

jobba 14-22

Godmorgon gott folk!
Idag så har jag hunnit med att snacka med min mamma 1 timme i telefonen. äta goda frukost bullar för imorgon smäller det. Då ska jag börja på viktväktarna 17:00. Måste verkligen ha lite hjälpa att gå ner i vikt och det är nu. :)
Idag fick vi tillbaka Hindersprövningen och vigselintyget. :) Nu känns det att allting börjar närma sig. Fast vi har varken pengar till mat eller dryck. Det känns väldigt läskigt! Men det löser sig nog.
nu tänkte jag köra ut med lite inbjudningskort till mina släktingar på landet. :)


Nu är det mindre än 3 månader kvar tills vi gifter oss.




love fightermom


linda

Vad kul med bröllop :) Ni får ta en massa bilder som du kan lägga upp efter bröllopet :)



PUBLICERAT: 2010-04-20, 13:04:18 | URL: http://buehue.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: