SKRIVET: 2010-04-21, kl 00:30:15 | PUBLICERAT I: Allmänt

Imorgon 17:00 Vikt Väktarna.

Det börjar kännas bra nu. Jag har fått jobb som jag ska börja på redan nu, och har jobb hela sommaren. Imorgon börjar jag på Vikt Väktarna. Det ända negativa är att jag inte vet vart dem har lokalen då dom flyttat den. Men men kör i god tid så att jag hittar dit. Sen har vi även börjat planera en semester till hösten. Jag ska ju jobba som fan till sommaren & då förtjänar vi 7 dagars semester. Vi har pratat om att åka till Tunisien.  Pratade med chefen idag och jag få en rätt hyffsat lön om man räknar med att jag inte har någon utbildning eller jätte mycket erfarenhet. Sen att där är mycket jobb, precis som jag behöver. Kan ju inte gå hemma och vara arbetslös nu, utan måste ha ett jobb nu. Så imorgon måste jag ringa till Åstorp och tacka nej till det erbjudandet där, om dom inte kan ge mig ett bättre :)


Love fightermom



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: