SKRIVET: 2010-04-06, kl 09:53:21 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hoppat av skolan!

Ja som sagt så har jag hoppat av skolan idag. Klarar inte av pressen med distans utbildningen. Känner att det tar min tid! har mått jätte illa, kännt mig psykiskt nere på grund av allting. Men konstigt nog känns det som om två stenar har flyttat från mina axlar idag! Jag mår mycket bättre och är nyfiken på vad jag ska hitta på nu. Känner att jag vill göra något nytt. men vi får väll se var nästa håll plats är!

Everything is gonna be alright, just know it!


old picture..<3


Ina

Vad roligt att du tipsar om din blogg på min =0) Ser att det går väldigt bra med sponsorerna vilket är jätte roligt.



Du missade väl inte tävlingen i bröllopsbloggen? Möjligheten att vinna Dukning & Dekorations produkter =0)



Stort lycka till



// Ina



PUBLICERAT: 2010-04-06, 12:11:15 | URL: http://inasdekor.blogg.se/brollop

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: