SKRIVET: 2010-04-13, kl 20:54:17 | PUBLICERAT I: Allmänt

en lång promenix ♥

efter middagen gick jag och la mig. Både jag och lilla Nova somnade direkt. Sen vaknade jag av att min syster var här och gick ut med Nova. Hon skulle ut i min bil och hämta vagnen sen skulle hon gå en runda mid lillan. Så jag ropade på henne från balkongen att jag vill följa med. Så vi gick först till affären och köpte tuggummi, sen gick vi en runda i byn och även ut på landsbygden. Vi har nog varit ute och gått i allafall i 1,5 timme. Härligt och så kunde vi prata ut också. Vi ska börja ut och gå en massa nu när det har blivit varmare ute :)

Mina älsklingar ni är det vakraste som finns och jag älskar er..<3



Love fightermom



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: