SKRIVET: 2010-04-16, kl 23:48:37 | PUBLICERAT I: Sponsorer

Celebrations.se

Jag har fått ett supertsort paket från celebratins.se idag. När jag säger stort då menar jag BIGT! :)
Jag är så himla tacksam för allt som fanns i paketet. Asså om jag ska vara riktigt ärlig så fick jag tårar i ögonen, menar förstår ni hur generösa dom har varit. Vi kan aldrig tacka dom tillräkligt! <3
imorgon så läger jag in bilder på allting vi har fått. Men villg ge birgitta på Celebrations ett extra stort tack för allting! :)<3

Glöm absolut inte att titta in på deras hemsida, dom har roliga och spännande saker på sin hemsida




Jeanette

I September kommer bebisen hihi spännande tills dess:))



PUBLICERAT: 2010-04-17, 16:51:07 | URL: http://principes.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: