SKRIVET: 2010-04-27, kl 14:22:00 | PUBLICERAT I: Bröllops planer och tips ♥

Bröllops frisyren!

Idag var jag hos frisören 10:00 och skulle bestämma vilken bröllops frisyr jag ville ha. Det blir en skit snygg uppsatt frisyr. Där kommer både att vara slöja och tiara. kommer att gå på ca 800:- Men men det är väll värt det för allt besvär. Min snälla svåger passade Nova när jag var där. Nu har jag nyss lämnat henne på dagiset. pratade även med fröknarna om gårdagens händelse och dom har förståelse till detta och ska hålla extra koll på barnet. Tydligen så har han bitit fler barn. Illa men vi får hoppas att vi kan känna oss tryggare nu. Kunde ju gått riktigt illa, tänk om han bitit henne i näsan eller gett henne ärr för livet. Blir så arg. Nä så nu ska juag försöka slappna av lite. Men känns väldigt otryggt att ha henne där just nu. idag så jobbar jag 15:30-22:00 så nu ska jag fixa till mig lite



love fightermom



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: