SKRIVET: 2010-03-16, kl 20:10:36 | PUBLICERAT I: Allmänt

Work it baby work it ♥

Har varit på gymmet tillsammans med min mormor, 6 dagar på sträck nu. Jag är stolt över mig själv. Hoppas att jag får en snygg o smal kropp snart. Alla säger ju att man ska trivas i sin kropp och det gör jag inte just nu, vill bli smalare. Är ju inte tjock eller så men vill ändå ha en plattmage och smala ben. Min rumpa får gärna stanna kvar, den är lite putig vilket jag gillar! :)
Haha

Nä nu blir det duchen sen Desperate housewives!




Som sagt min drömkropp som jag hade innan! Inte för smal o inte för tjock PERFEKT!

Love Fightermom


H A N N A H

sv det är lätt att bli lat, finns ju inget man kan göra nu i vinterlandet xD<3



PUBLICERAT: 2010-03-16, 20:16:30 | URL: http://hannahsangberg.blogg.se/
Aboura

inte så bra jag hade en intervju idag och de betyder: (Jag vill åka tillbaka till Sverige. Hur var ur dag?



PUBLICERAT: 2010-03-17, 05:22:19 | URL: http://aboura.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: