SKRIVET: 2010-03-30, kl 11:09:53 | PUBLICERAT I: Bröllops planer och tips ♥

Så lycklig att jag sitter med tårar!

Nu har jag nyss pratat med företaget som ska sponsra med inbjudningskorten till bröllopet. Dom ska trycka dom nu så förmodligen kommer dom i veckan eller i örjan på nästa. Jag är så himla lycklig och jag är väldigt lyckligt lottad!
Tänk att det finns så snälla människor som hjälper till att förgylla en annan människas dröm. Jag är dom evigt tacksam och jag sitter här i tårar. Men det är inte konstigt, jag blir så himla rörd när den stora dagen närmar sig med stomsteg och jag vet att min dröm kan gå i uppfyllelse trots att vi inte har ekonomi till detta bröllopet. Men med allas hjälp så har min och min älsklings dröm börjat bli verklighet.

Tack!



Love Fightermom


Elin

hej, blev det inget med tv? :S



PUBLICERAT: 2010-03-30, 16:35:27 | URL: http://jjustmeagain.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: