SKRIVET: 2010-06-09, kl 22:17:47 | PUBLICERAT I: Allmänt

Vår Tysklands resa från helgen!

Tog nästan inga bilder, men några blev där!



Jag och lilla Nova Star i bollhavet. Gissa vem som hade roligast!



Inte lilla Nova i alla fall!



Men jag hade skitskoj, tyvär var åldersgränsern 11 år. :(



Våra båtvänner, min näst kusin jocke och min morbror Marco.



Här sitter vi och äter frukost vilket var både trevligt och gott.



Marco kollar hur mycket pengar han har med sig, eller?



Min lilla busunge, hon var så himla gnällig hela dagen,  men men hoppas att trots åldern lugnar sig snart!



Vi ordnade en myshörna till lillan, men tror ni att hon ville vara där? NEJ.



Mamma älskar dig lilla Nova älsklingen.<3



I Loveyou baby.
























Nova hittade en Tysk tjejkompis. :)



Nova var glad för den andra flickans mamma hihi. :)









Världens störtsta nutellaburk?











End of the trip! :)


Buffy.dk

Härligt! Gick det bra annars? Läste nått om cp tyskar innan :P



PUBLICERAT: 2010-06-24, 15:23:54 | URL: http://buffy.dk

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: